Transfers NEW
Matches
Events
Rankings
Stats
Forums
Spoiler-free:
Hellafine
Battletag: HELLADROP#2765
Country: Russian Federation
Signed Up: December 6, 2016
Last Posted: May 16, 2019 at 7:32 AM
Posts: 222 (0.2 per day)
1 2 3 4 5

blizz should've implement 2-2-2 role lock for that show match, would be a good experience
but hey goats is fine too, yay? nay?
and for those who thinks "c'mon it's show match they don't gonna run goats bruh" thats the point - they can turn it in to a clown fiesta with 6 dps for example

posted 1 week ago

do you have a bad relationship with your mom? do you want a hug? don't cry baby, everything will be fine

posted 1 week ago

why did you do that?!

posted 2 weeks ago

hold on, I'm gonna revive all the vods.
the only mistake I made is to name Effect an korean dafran, Dafran is a danish version of EFFECT, of course
:ok:

posted 1 month ago

ready for downvotes by the mad fans.
I just stating the fact. I've seen his streams, good for him that he have excuse for his actions and words tho

posted 1 month ago

I'll gonna cry if Atlanta mess up their triple dps again like it was in tiebreaker vs Boston.
They should let Nlaaer play sombra/dva, Babybay widow/zarya and Erster tracer/brig

posted 1 month ago

actually he always was a korean version of dafran, but more toxic.
'Just toxic' I should say, because dafran never been toxic

posted 1 month ago

don't know what to do
cheering for Babybay
or pepeing for Nlaaer

posted 1 month ago

left guy = best guy

posted 1 month ago

ErsTer is a flex/projectile beast, he played in duo with diem before OWL, and NLaaeR is a hitscan specialist, he can play widow tracer and sombra on a top level.
I mean they can keep NLaaeR in a starting roster, but yeah some backup dps player will not be superfluous

posted 1 month ago

ready to spam "Moon was the problem" in twitch chat

posted 2 months ago

envy's sombra so bad it burns, it looks like he uses dva playstyle while playing sombra

posted 2 months ago

watching VOD rn
yea Paris got raped by Guard sombra on KR, and the sad part is that PE did nothing to counter it during the whole map

posted 3 months ago

GOATS

GG GO NEXT (season)

posted 3 months ago

Is this what you wanted?

posted 3 months ago

guys please don't touch ZP and Jaws'n'Legday, me want watch owc sometimes! thanks

posted 3 months ago

why it's CIS Hope tho?
Winstrike rip?

posted 3 months ago

good news
Wolf and Achilios such a great duo

posted 3 months ago

I like how Networkz just copy paste Tonics twit

posted 3 months ago

Exactly. All that whine about lack of time for preparation is pathetic. OWL is the top of competitive ow, It must create and change meta, but it's more like protected reserve and Blizz use OD and Contenders like private test servers, because they simply CAN'T into the good balance changes. Watching a highly professional competitive match on an outdated patch is a waste of time. What's the point even play it at the first place?

posted 4 months ago

LEGDAY Jaws > DoA Monte
btw

posted 4 months ago

oh that's how you get those stars..

posted 4 months ago

good game
unlucky that these teams facing each other in quarterfinals

posted 4 months ago

I didn't say it's true, but ya know there is some people thinking that way and whining about it all the time..
I personally judge people by their performance in game, not by gender, skin color, body shape, age or voice.
Yes we had some cases with boosted females who are extremely bad at OW, but that number is so small that you can't even make statistics on it - the amount of ignorant idiots who bully and harass people without any reason(envy hate etc) are way more

posted 4 months ago

oh yes, I almost forgot

xd

posted 4 months ago

So what was the purpose of the experiment? to prove that females are discriminated in OW?
But this whole Ellie story was fake, people assumed it, and they poured hatred because of it and not on Ellie herself, because there is no Ellie ffs
Or to prove that a female can easily get into a pro team if she is really good at the game and has enough aspiration???
git gut

posted 4 months ago

if they're main DPS in game then we okay with that

posted 5 months ago

tbh Guxue is overhyped, yes he's having a great gamesense but it so easy to juggle all these immobile heroes in goats meta as winston. I personally have no hate to him and hope he will do good in league but I have slightly suspicion that he might fail many expectations on him becouse people kind of overrated his performances

posted 5 months ago

I'm not a pro designer, but I think it gives a feeling of volume

posted 5 months ago

Jebaited

posted 6 months ago

God please I hope they'll pick MVP from the champions or at least from the grand final participated teams this year, it can't be xQc AGANE

posted 6 months ago

yeah first day was crazy

posted 6 months ago

Z:LuL:PE casting duo POG

posted 6 months ago

here is your Finland - SK match boys

posted 6 months ago

FR vs US
Soon will take it with ez

posted 6 months ago

Bischu ask the same in this vid
it's kind of comedian thing, just watch it when you can

posted 6 months ago

overwatch and dead game

posted 7 months ago

Temple of Anubis was just like those ranked games when one team have widow main and another team don't have any dps players at all.

posted 7 months ago

tl;dr
Klaus to OWL or what?

posted 8 months ago

xQc and feeding?

posted 8 months ago

casted by Mr.Uber
kreygasm

posted 8 months ago

PLUS vs MINUS
POGCHAMP

posted 8 months ago

dead game

p.s. somebody need keep this meme alive

true tho

SIKE

posted 8 months ago

finally we have Coach as coach and not that DPS as MainTank nonsense, seems like pro overwatch going back to normal

posted 8 months ago

oh 0-40 not enough for you savages?

there is second season coming...

posted 8 months ago

cryingNomy.gif

posted 8 months ago

no doubts
easiest 4-0

posted 9 months ago
1 2 3 4 5