Hi
Country: United States
Registered: February 10, 2018
Last post: June 29, 2019 at 1:12 AM
Posts: 387
1 2 3 4 •• 8

LOL I guess I probably should've checked todays games before posting this eh?

posted about 3 years ago

I can see logix getting play time over im37 eventually, but as much as I like mangachu I can't see him getting playtime over ivy. Ivy just has god tier mechanics. But who knows, shotcalling matters too. Either way I'm still super happy about him finally getting into owl!!!!

posted about 3 years ago

But doesn't it say which team you're looking at? Isn't what team they play for already a given? The flags are just extra information that isn't a bad thing to have.

posted about 3 years ago

I'm sure it won't be, but they probably want to see where this will end up before making changes.

posted about 3 years ago

Why send bazzi to contenders when shy is so good?

posted about 3 years ago

quick link it to jeff

posted about 3 years ago

people should let them know the better suggestions they have then

posted about 3 years ago

Was a little surprised when buds didn't make owl.

posted about 3 years ago

get ready for another stage of goats everyone!!!! HOPE YOU'RE ALL EXCITED

posted about 3 years ago

good shit redd

posted about 3 years ago

oof, I guess I shouldn't visit this thread again....

posted about 3 years ago

I don't understand how they plan on having an all korean lineup without making some trades... cause can't you only play if you're grandfathered in?

posted about 3 years ago

hah, that makes it even cooler that he destroyed some other reinhardts then

posted about 3 years ago

I would be happier if pacific didn't' have to main tanks, but hey at least it'll be interesting to see hamster-monkey comps.

posted about 3 years ago

NotLikeThis

posted about 3 years ago

I wonder who they'll pick up

posted about 3 years ago

I don't think I've ever seen such a dominant junkertown

posted about 3 years ago

tf has there been no owl this week?

posted about 3 years ago

wow nice

posted about 3 years ago

NotLikeThis pls no reverse sweep

posted about 3 years ago

LMAO that GZC summary is amazing

posted about 3 years ago

lol my thoughts as well

posted about 3 years ago

Putting frill on tank is a sin

posted about 3 years ago

Oh right lol I forgot this season doesn't matter

posted about 3 years ago

at least it won't be the first time an academy team has dropped into trials :D

posted about 3 years ago

If FU brings this back I will lose my shit

posted about 3 years ago

he and jjanu always stand out to me

posted about 3 years ago

Twilight's actually nuts

posted about 3 years ago

Never seen a team choke so hard

posted about 3 years ago

Well doesn't this make things interesting looool

posted about 3 years ago

I know when he played in AU he had an American flag

posted about 3 years ago

yeah idk maybe the casters genuinely don't know his name

posted about 3 years ago

The casters having to say FRD cracks me up

posted about 3 years ago

I still don't see why they won't run fragi. Like even if there is some weird drama between he and carpe. Like just run snillo on the zarya if you have to. Or even eqo on zarya and snillo on brig (since thats what he's been playing in contenders). Carpe is not a big enough playmaker on zarya to justify not running fragi imo.

posted about 3 years ago

idk, I saw he retweeted something someone said about how if atl reign just signed fischer they made a really wise choice and a fan
but that doesn't have to mean anything :(

posted about 3 years ago

lol, yeah thats the conclusion I came to also...but imo gods should just take that and prove to the world he deserves more

posted about 3 years ago

maybe if baptiste takes lucio place in meta we'll see carryhook. his hitscan prowess is undeniable

posted about 3 years ago

I'm surprised frd got picked up before gods

posted about 3 years ago

Did stellar retire because he was released or did they release him because he retired?

posted about 3 years ago

literally shanghais first win

posted about 3 years ago

Poor nenne he had to have fat fingered that :(

posted about 3 years ago

Damn that was a crushing loss I don't know if Seoul will recover mentally from that

posted about 3 years ago
1 2 3 4 •• 8