Transfers NEW
Matches
Events
Teams
Stats
Forums
Spoiler-free:
Hater
Battletag: Hater#11711
Country: Australia
Signed Up: May 17, 2017
Last Posted: December 14, 2018 at 1:42 AM
Posts: 110 (0.2 per day)
1 2 3

Just for a little correction, this isn't the 1st official loan in overwatch history. It's the second, with the 1st being skipjack being loaned to laser kittens from rogue
(Sorce: https://twitter.com/LaserKittenz/status/855511849965629441 )

posted 1 day ago

ʕ ͡·ᴥ ͡· ʔ You've been visited by Trill Smasher of goodults. Clap your paws and copy paste this message 5 times without getting banned by mods and good smashes will be with you for the next year ʕ ͡·ᴥ ͡· ʔ

posted 2 weeks ago

Honestly idk is a hell of a pick up at main support.

posted 3 weeks ago

Wait Eevee and muni. Soon to be revival of of loveshack.
Also yeah, if you want to put some Eevee's past records they played for Loveshack back during full circle summer series (and a fair bit before then, but that's The big name torney at the time

posted 4 weeks ago

Tbh, I think his probably ded. Man disappeared of the face of Competitive play and twitter. Generally people don't come back from that super fast.

posted 1 month ago

Honestly guys I don't really know on this one,
I mean I know the upsets pretty unlikely but for some reason I just have to believe. Something about the team this year really shows something. Of course everyone else is expecting the obvious results. But somewhere in my heart of hearts I believe it's possible. I believe in the upset, South Korea might just have some small chance in beating the titans of Australia.

posted 1 month ago

Wait yeah, looked at the wrong players hero pool when I googled him

posted 1 month ago

Hmmm, die they bring an edge lord in for the design team

posted 1 month ago

So does sleepy speak Korean, if not I suggest he learns it pretty quick. 5 down one western player to go.

posted 1 month ago

Really makes you wonder why its map wins not map differential

posted 2 months ago

We're in, Blizz con baby

posted 2 months ago

ʕ ͡·ᴥ ͡· ʔ YOU'VE BEEN VISITED BY TRILL SMASHER OF GOODULTS. CLAP YOUR PAWS AND COPY PASTE THIS MESSAGE 5 TIMES WITHOUT GETTING BANNED BY MODS AND GOOD SMASHES WILL BE WITH YOU FOR THE NEXT YEAR ʕ ͡·ᴥ ͡· ʔ

posted 2 months ago

LETS GO, 1 down 4 to go

posted 2 months ago

Rip

posted 3 months ago

TBH I though the plan in signing him was to allow them to strait transfer him up to Boston Uprising in order to solve their dps problem, guess Nero is gonna be filling that role

posted 3 months ago

I highly doubt that it will be a full french team, talent pool isn't really there to make a completely national team from anywhere outside of Korea and china

posted 4 months ago

Contenders AU's is at lan, rod laver arena Melbourne

posted 4 months ago

I don't quite understand why Spain keep bringing bromas(imo kind sucks horible hero pool in most metas),at least popi is there to carry hard enough an owl might give him a chance for S2 or something

posted 4 months ago

The players on INTerstella were decently well known for various forms of account boosting/win trading within the ranked system

posted 5 months ago

Well thats a nice fucking meme for the guys in surge

posted 5 months ago

When the patch notes are longer than your last essay

posted 5 months ago

Meza seems a bit slow on the old candles as of recent

posted 5 months ago

There is also strawbella who played Australian Contenders season 1with legacy

posted 5 months ago

Meta change, loss of proper coaching, as well as the 10-0 from last stage seeming like I bit of a fluke with many of those wins being super close.

posted 6 months ago

I'd say its gonna go to Hurricane and Fusion. also think there is definite potential for Toronto to take the semi vs envision but the gap between Fusion and every other NA team is definitely big enough for them to take the finals. And hurricane just look so dam strong right now I no one in EU can match them.

posted 7 months ago

Dallas fuel the only thing keeping mykl in business after Kungarna

posted 7 months ago

Low key incoming news that Houston has signed esca for the triple lul meta

posted 8 months ago

Well then, they still can't run tracer genji dive....

posted 8 months ago

most likely there won't be many name duplicates (of the pro players adam and jake are really the only ones that duplicate) and its most likely that when they sign to owl they will allow duplicate names.

posted 8 months ago

Whats this, dallas is still falling the fuck apart. Whats new here

posted 8 months ago

He played the genji/d.va role for eUnited back during the contenders season 0 and take over 2. But has recently gone back to his old lucio role that he previously played on ReUnited (I belive sighting that it was very hard to find good support players when creating a new team(orgless and hungry) , when compared to finding dps players so he dusted of the old skates for a new age of lucio bot)

posted 8 months ago

Lowkey, the blank blue thing is a meme......

posted 9 months ago

Now realistically I would be super excited to see another org enter overwatch in OCE, but at the same time I've actually heard horror stories about tainted minds an their incompetence with manage professional teams. "The bedroom of the team house did not have a door" (paraphrased) which at least makes me raise an eyebrow about these guys entering the scene

posted 9 months ago

What is it with diem and farming easy money

posted 9 months ago

feels kind of bad that none of the guys got into OWL or even contenders NA

posted 9 months ago

why didn't they grab IDK while they were at it though, thats the real question

posted 10 months ago

Legit best draw ever, Eagle were about to take the point when half their team DCs of out of the game the moment it hits 0 and it calls a draw

posted 10 months ago

3 spots down 4 to go

posted 10 months ago

The idea is to give the spots value it means there something thats rather valuable to both an org and free agent team. That's also a reason as to why any free agent team that makes contenders blizzard is apparently gonna help to set up a legal entity instead of the current captain owns the spot rule. (granted the captain can be the owner of the legal entity so they would still technically own the spot, idk legal stuffs not my strong suit)

posted 10 months ago

That is if he has improved, its not to uncommon for players to drop of over large absences of competitive play, Granted he has still been playing so he should be mechanically fine but his coms and team work might be a bit off.

posted 10 months ago

Well then, who are they gonna pick up to replace him when the next have to take disciplinary actions on Whoru.
Would be kind of cool to see them snipe someone like Sp9rk1e from element mystic, or maybe.

Also it seems to be rather common that these players who are becoming known for boosting scandals are the ones who have been directly picked up out of Korean ranked which might mean we see less players being picked up off ladder in the future / or possibly much more strict vetting by teams when they look for players out of ranked

posted 10 months ago

A lot of casters are going to be missing out because they are needed as talent for contenders.
Its highly likely the current casters of each regions current premier broadcasts will be covering the contenders broadcasts for each region.

So most likely,

  • PapaSmithy, Wolf, Atlas and Achilios will be casting contenders Korea since they casted apex
  • BobbyJ, Genome, Zenox, Raquet, ect would be casting ANZ contenders as there currently casting open
    div and casted our 10k tourneys back before blizz shut them down. (also go and watch ANZ contenders
    these guys are funny as fuck)
    -Pacific contenders is probably gonna be the boys from full circle from New Zealand who were casting
    OPC
  • Contenders China will probably be covered by Jamerson and JKap since they did APAC and OWPS
  • As for contenders Europe, NA and SA. I could only assume that Jkap, Zp, Left Guy, Jemerson are gonna
    be split across all 3 aswell as some new talent from stuff like Calegate and things (e.g maybe dogman)
    would be getting bumped up to cast contenders for those regions.
posted 10 months ago

Wait so I'm pretty sure that Dennia was the holder of the 123 spot, So does that mean that they are gonna have the 123 contenders spot. That would allow them to completely skip Open Div and go strait to contenders.

posted 11 months ago

There's still hidan floating around somewhere aswell. Though I don't know if he still holds up now since I haven't seen him in a while

posted 11 months ago

Just to fill in sideshow, Its most pacific contenders will be covered by pixie and co at full circle and the anz will be covered by the bobbyj, genome, zenox and racquet who cast the more local events including open div

posted 11 months ago

I have a sneaking suspicion that poks is gonna be there next pick up,
He has already played with davin, and he is Finnish so it keeps with the national team idea.

posted 11 months ago

Ok who got runaway

posted about a year ago

feelsbadman

posted about a year ago

IDK seems kind of mid tier if you ask me

posted about a year ago

And if you were building a roster of westerners heres another idea

Davin
Zapis
Grey
Mowzassa
Morte
Kruise/Kyb

Roolf
AKM
Winz
Smex
ChrisTFer
Adam (NA)

Coaches:
Seita
Gunba
iuKeEe

posted about a year ago
1 2 3