Bo0mShell
Country: India
Registered: February 23, 2022
Last post: June 16, 2022 at 2:21 AM
Posts: 40

S0v4k alt?

posted 5 months ago

Which acc was yours

posted 7 months ago

Heyy

posted 7 months ago

Hi

posted 7 months ago

Site revived!!
Mission completed

posted 8 months ago

Upfragged

posted 8 months ago

On it

posted 8 months ago

Don't know what that means tbh

posted 8 months ago

Still not fixed you are 6 spots below your actual spot

posted 8 months ago

You too buddy :)

posted 8 months ago

I like how I joined this before others with Rainny, KregMaster123 and S0v4k and still didn't make in either lists

posted 9 months ago

Lol true

posted 9 months ago

What?

posted 9 months ago

Too late now :( but best of luck to Evil Geniuses. Will be supporting them

posted 9 months ago

Man I am so fucking done!!!

posted 9 months ago

Which PH team you rooting for?

posted 9 months ago

Hey Potter fan! Wanna make EG treaty??

posted 9 months ago

Good morning guys!!

posted 9 months ago

Nah noone talks about Enigma other than me outside a match thread

posted 9 months ago

Nah. But it's sad there too. Lost to the easiest upset they could've had. Now the remaining matches are harder for them.

posted 9 months ago

Yeah, I'm fine. I reached my peak of being sad. Don't think I would be hurt if they lose to TE now :(

My pickems are never correct. I always put potential darkhorse runs. It never happens tho.

posted 9 months ago

I am gonna just be here and cry for some time :(

posted 9 months ago

True. Love to see Wardell and Subroza comfortable on their new roles

posted 9 months ago

We got it.
Started kinda one sided

posted 9 months ago

You are not toxic tho :D

posted 9 months ago

Yeah they just come here once in a while I guess. No one has said anything in last 10 hours

posted 9 months ago

:(

posted 9 months ago

Looking for ghosts in an abandoned castle

posted 9 months ago

Wait TSM actually means Team SoloMid? I thought it was a meme

posted 9 months ago

Yess!

posted 9 months ago

We can make this a place to hang out with the non toxic peopl on vlr

posted 9 months ago